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<DIV dir=ltr><FONT face=Arial color=#000000 size=2>I tried. </FONT></DIV>
<DIV dir=ltr><FONT face=Arial size=2>I was told that there were technical 
requirements to get the service. </FONT><FONT face=Arial size=2>When I 
challenged that claim and asked what technical requirements there were above and 
beyond billing issues, the agent on the phone indicated that they were not aware 
of any "technical" requirements to get the service. </FONT><FONT face=Arial 
size=2>When I asked to have the requirements explained to me in greater detail I 
was passed to a manager, who in turn had a boiler plate response that it is a 
technical requirement. They indicated that they would not do "upgrades" on a 
line for internet if there would be no voice service on the line. When I 
indicated the line in question has already had such upgrades, and that I simply 
want to dump the voice service, &nbsp;they said that it is simply a requirement 
to have both. This went on and on, when made mention of CRTC, I was passed to 
someone else who more or less said (rudely) that it's a requirement to get DSL 
service from them period, be it technical or otherwise, they are not bound to 
disclose that information to me and that if I wasn't going to get voice 
service&nbsp; and DSL , then I would have to get internet elsewhere. Of course 
the kicker was when I said I already have Voice and DSL service with MTS, and 
that I just want to change providers for my voice services, she went into the 
standard script of "What has prompted you to change providers for you voice 
services, would you like to still retain MTS as your voice provider, was there a 
specific issue that prompted my decision to change etc etc etc....." The kicker 
to add to THAT one was that I complained that they simply aren't listening to my 
needs&nbsp;as a customer, and she indicated she didn't' understand what I 
meant....&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
Touché</FONT></DIV>
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<ADDRESS><FONT face=Arial size=4></FONT>&nbsp;</ADDRESS>
<ADDRESS>Ray Bowler</ADDRESS>
<ADDRESS>Winnipeg I.T. Ltd. </ADDRESS><FONT face="Arial Black" color=#003366>
<ADDRESS></FONT><FONT size=2><FONT face="Arial Narrow" color=#000080>1743 Grant 
Ave.&nbsp;</FONT><FONT face="Arial Narrow" color=#000080></FONT><FONT 
face=Symbol color=#000080>·</FONT><FONT face="Arial Narrow" color=#000080> 
Winnipeg, Manitoba R3N OM9</ADDRESS></FONT></FONT><FONT face=Wingdings 
color=#008080>
<ADDRESS><FONT size=2>( </FONT></FONT><FONT face="Arial Narrow" 
color=#000080><FONT size=2>Landline: 204-480-4090</FONT></ADDRESS></FONT><FONT 
face=Wingdings color=#c0c0c0>
<ADDRESS><FONT size=2>( </FONT></FONT><FONT face="Arial Narrow" 
color=#000080><FONT size=2>Mobile: 204-228-4578</FONT></ADDRESS></FONT><FONT 
face=Wingdings color=#000080>
<ADDRESS><FONT size=2>+ </FONT></FONT><FONT face="Arial Narrow" 
color=#000080><FONT size=2>email: </FONT><A href="mailto:rbowler@winnipegit.com" 
target=_blank><FONT 
size=2>rbowler@winnipegit.com</FONT></A></FONT></ADDRESS></DIV></BODY></HTML>