On 9/7/06, <b class="gmail_sendername">Bill Reid</b> &lt;<a href="mailto:billreid@shaw.ca">billreid@shaw.ca</a>&gt; wrote:<div><span class="gmail_quote"></span><blockquote class="gmail_quote" style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">
Sean Walberg wrote:<br>&gt; Fraud at worst, misleading at best.<br><br>This certainly sounds like marketing spin.</blockquote><div><br>I disagree (and I'm sure Seth Godin would have an essay or two to write about this if I'm wrong).&nbsp; 
<br><br><a href="http://www.shaw.ca/en-ca/ProductsServices/Internet/ServiceEnhancement.htm">http://www.shaw.ca/en-ca/ProductsServices/Internet/ServiceEnhancement.htm</a><br><br>clearly indicates that problem with third party VoIP providers (and VoIP in general) is of bandwidth contention and packet loss, which can be solved by purchasing the &quot;Service Enhancement&quot;.&nbsp; If the product does nothing to solve these problems, as is suggested earlier in the thread(s), then it's a clear case of misrepresentation and not &quot;spin&quot;.&nbsp; It would be no different if they claimed the service cured warts.
<br><br>Sean<br>&nbsp;</div><br></div><br>-- <br>Sean Walberg &lt;<a href="mailto:sean@ertw.com">sean@ertw.com</a>&gt;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="http://ertw.com/">http://ertw.com/</a>