<div dir="ltr">To be honest, I don&#39;t know which model of Cisco modem it was. This was based on the reports of technicians in the field and the model # wasn&#39;t given to me.<div><br></div><div>All I know is, in the two cases I&#39;m aware of, when you order the 150 upgrade, the default modem they bring out is a Cisco and it caused us major problems. And after you&#39;ve wasted a lot of time (and cost), they&#39;ll replace it with a Hiltron. They of course will tell you &quot;nothing is wrong&quot; with their solution and it&#39;s only when you ask to be downgraded back to the old service that they suddenly &quot;discover&quot; that they have another modem to try which magically fixes everything even &quot;though nothing was wrong&quot; before.</div><div><br></div><div>We had the good fortune that both customers were upgraded on the same day and had the exact same problems so we knew for certain that Shaw was at fault. That gave us the ammunition to short-circuit the blame game they were trying to play and were able to get the Cisco replaced with Hiltron in about a day (though that was still very expensive and frustrating for the customers).</div><div><br></div><div>John</div><div class="gmail_extra">
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